På skolens planleggingsdager i august inviteres barn som skal begynne i 2, 3, 4 og 5 klasse på FUN-festival.
FUN-festival arrangeres av Den norske kirke i Sarpsborg, i Grålumhallen. Og barn i Råde er invitert med:)
Barn som skal begynne i 2. og 3. klasse inviteres fredag 14.august, og barn som skal begynne i 4. og 5.klasse inviteres torsdag 13.august.
Opplegget er likt begge dager med; sceneshow, boblefotball, borreslåsvegg, silent disco, hobbyrom og mye mer! Hele dagen koster 170kr, dette inkluderer også mat og drikke.
Begge dagene er det oppmøte/registerring fra kl 07.30-08.15. Og henting fra kl 15.15-16.00.
På nettsiden www.livesarpsborg.no finner dere påmelding og god informasjon om hver av dagene.
Ved spørsmål, kontakt Frida Solberg (kateket i Tune kirke) eller Kristin Tollefsen (kateket i Råde menighet)
FOR BARN SOM SKAL BEGYNNE I 2. OG 3.KLASSE:

FOR BARN SOM SKAL BEGYNNE I 4. OG 5.KLASSE
